m-issg

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Anna Gandsjö - 10 februari 2012 13:43

Hej!


Blir inget långt inlägg nu..


Har fullt upp med att göra vid mig och så inför kallaset för Wilgot som fyllde år igår, och även idag har vi en som fyller år och det är Micke stort grattis till dig!  


Har inte gjort så mycket än så länge duschat och lite så, stickade även några varv innan för måste bli klar med skiten snart... Sen har jag även bytt mobil så några nummer har försvunnit så ni kan ju skicka ett sms till mig så får jag ert nummer..

Finns dom nummer jag vill ha och itne ha och dom nummer jag itne vill ha kommer jag skit i att svara på bara så ni vet...!   


Jag har haft rätt mycket i mitt huvud  nu i veckan och när jag var hos mormor i veckan så satt vi och pratade om Bengt och han saknar jag nått så sjukt mycket så när jag  lyssnar på denna låten så tänker jag bra på han!

Jag saknar dig nått så enormt mycket Bengt    


Och här är den<3

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards