m-issg

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Anna Gandsjö - 11 februari 2012 19:29

Har även satt en ny headarbild det är samma bild som finns på min gamla blogg 

http://annagandsjo.blogg.se/?tmp=11192458 men jag tycker om den så mycket och mmin saknade flicka är ju också på den så det är klart att den ska vara där<3

Av Anna Gandsjö - 11 februari 2012 19:13

Hej alla läsare!


Hur är det med er idag?

Mid mig är det bra lite trött och lite kramp i händerna bara.

Har jobbat idag det jobbiga var ju bara att man inte somnade

förän runt 4 imorse och sen upp vid halv 7 men dagen har ändå

gått bra jag och Emelie har haft det skit roligt gick dock lite

sakta för oss att binda men sak samma vi blev klara i alla fall:)

Men ja vårt sammtal var om dammråttan Runar och

dammråttan Britt som bor under hennes sängXD Fråga inte ens HAHA..

Har dock lite smått kramp i händerna men det är så efter varje

gång jag jobbat så jag börjar vänja mig vid det nu plus att

nu har jag stickat endel idag med så får lite extra ont då men det

måste bli klart så ett måste är ett måste. 



Vad ska ni alla gör resten av kvällen då?

Jag har mest tagit det lugnt sen jag kom hem från jobbet.

Mamma och pappa är ute och äte med Linus och Josefin nu

så jag och Kim har ätit pasta med köttfärssås idag gott men

börjar bli lite smått trött på det men men vad sk man göra åt det:P

Så just nu sitter jag här hemma stickar lite och inväntar

melodifestivalen någon mer som ska se det?


Men nej nu sk jag fortsätta med min stickning så det blir klart

snart finns på mobilen om det är nått PUSS<3


Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards