m-issg

Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

Fått in lite nya hundar i gruppen

Av Anna Gandsjö - 15 februari 2012 22:39

Hejjsan!


Tänkte bara göra ett litet kort inlägg nu och vis dom nya hundarna som vi har fått in i vår grupp, och jag måste passa på att säga jag tycker det är jätte roligt att vi har blivit så pass många och hoppas på att vi blir fler:)


Jg tänkte att vi börjar med vår sööta pensionär som vi har fått med i gruppen  och han heter Tazze:)

 


Och här har vi lilla Charlie som ser väldigt glad ut på bilden måste jag säga:)


 


Här har vi då lilla Lowa hon ser så bedårande ut på nått sätt:)


 


Och Lowas kompis Nina:)


 


Här kommer Saras lilla familj med Rottisen shadow och golden Hoppsan:)


 


Och här kommer då familjens senaste tillskott Mysan som försöker ta sig ett liten bad men verkade itne komma mycket längre än såhärXD


 


Och här har vi då lilla Vesta som tydligen kände för att ta mattes plats;)


 


Storpudlen som vi har i gruppen Posh:) så stor och ståtlig:)

 


Och polaren Rossie:)


 


Fick även in en ny bild på Novaa och Zoe när dom leker i snön:)


 


detta är tyvärr allt jag har att bjuda på idag eller tyvärr kanske är fel ord men det är så många fina bilder vi har fått in och  hundarna på bilderna hur sööta är inte dom egentligen så underbara.

Men jag hoppas på att det blir en promenad snart så man får träffa lite fler folk och så hundarna får leka med varandra:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Gandsjö - 6 februari 2015 09:02

Har skapat en ny blogg där ni nu kan följa mig min graviditet och min familj ADRESSEN TILL NYA BLOGGEN KOMMER HÄR:)   http://nouw.com/gandsjo välkommna:)                    ...

Av Anna Gandsjö - 6 februari 2015 01:12


Hej och hå vad tiden den går fort ut. Är redan i 6 månaden känns som att det va igår man fick redan på att man var gravid. Har gått mer än halva tiden nu och någon dag till så börjar det synas ordentligt:) bebisen är väldigt sprallig i alla fall oc...

Av Anna Gandsjö - 1 januari 2015 10:50


Gott nytt år på er alla!:) Jaha då har vi avslutat år 2014 och påbörjat år 2015 vilket jag hoppas kommer bli ett underbart år, där kommer hända lite saker i alla fall jag och min älskade sambo väntar en lite knatte som kommer den 15/16 juni så det ...

Av Anna Gandsjö - 9 december 2014 11:11

Hej hej var ett tag sen nu. Senast jag skrev här var på min födelsedag vilket var den 25 september. Och tro det eller ej men det har hänt mycket sen dess. Julen närmar sig med stora steg känns som att det blir rätt stressigt igår men det löser vi:) ...

Av Anna Gandsjö - 25 september 2014 15:53


Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är inte vanlig dag för det är min 23 års dag hurra hurra hurra????? ...

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards