m-issg

Alla inlägg under februari 2012

Av Anna Gandsjö - 1 februari 2012 21:16

Tjäna alla!!


Hur är det med alla idag då??

Hos mig är det rätt bra.

Varit på möte idag vilket gick bra eller ja det kunde ju egentligen itne gå dåligt då det bara var jag och en annas kvinna såXD

Ska på en lärlingsutbildning eller ja ska först på information och sedan se om det är nått jag vill, och är det då så att man är intresserad så har amn typ ett möte med dom där dom tar reda på vad det är man vill och sånt här sen åker dom till olika företa och massa sånt och hittar dom nått som dom tror till exempel skulle passa mig så blir det yttligare ett möte där vi snackar och det och där jag får bestämma om det är nått jag vill göra, är jag då inte intresserad av det dom hittar så letar dom vidare.. Sen är man typ ute som lärling i 6 veckor, hon jag var på möte hos idag sa det detta till 70% leder till fast arbete. Jag ska i alla fall på informationsmötet sen får vi se efter det, det kanske inte alls är nått för mig vi får se helt enkelt.


Hur har er dag annars varit idag då?

Förutom möte så har min varit bra lite kallt dock..:/


Jag har en fundering Zumba är det roligt? Tittar man på klipp så ser det jätte roligt du:)


Jag skulle vilja prova på det, de verkar så roligt..





Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards