m-issg

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Anna Gandsjö - 15 oktober 2010 08:59

Godmorgon alla!


ja min natt har fan varit fruktansvärd  har inte kunnat sova eller nått:(.

Kända av min hals igår att den började bli tjock och äcklig, Kim har ju haft ont i halsen i en vecka nu och ja nu har han gett mig det!! 

Detta kommer troligen bli halsfluss skulle jag  tro blir alltid det.

La mig även tidigt igår var sjukt trött men nej då inte får man sova hela natten inte:(

Vaknat typ 5 gånger varje timme legat och vänt och vridit på mig hela natten även med en sådan fruktansvärd huvudvärk.

Hörde när mamma och dom gick upp imorse men sen lyckades jag nog somna lite för vaknade igen när mamma kom in och väckte Kim sen log man bara och kollade lite var även nere i källaren innan och hämtade min älskade Doris för att mysa lite men nej då hon hittade ju Truls så nu springer dom runt här som idioter:P


  en lyser ute idag med men kommer nog bara bli att man ligger inne idag eftersom jag inte känner mig redigt bra..

Nej nu ska jag ta det lite lugnt ligga i sängen och kolla på tv  kanske skriver mer här sen:)     




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards