m-issg

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Anna Gandsjö - 17 oktober 2010 23:35

Godkväll alla läsare!!:D


Nå vad har ni alla gjort idag då? Ni har säker gjort en massa skoj kan jag gissa på:)

Jag har varit hemma och tagit det lugnt var ute lite nu på kvällen och träffade Zakke, Maritn och Milla:) kan man ha mer roligt eller?? NEJ det kan man verkligen inte!!

Ja vi snackade lite sådär och vi funderar på att samla ihop ett gäng och dra till lallandia i ett par dagar hyra en stor stuga och ha en massa skoj efter jul någon gång, ja det skulle varit sjukt roligt men måste se till så jag har pengar och skit med!!:)

men om det blir av fan vad roligt vi kommer ha asså det är sjukt!! hahaha

Jag med mina asså och sjukt men ja man har blivit som man umgås sägs det ju;P


Men ja vad gjorde vi nu ikväll då?

Jo Zakke och Martin kom hit och hämtade mig sen drog vi in på stationen för att hämta Millan som kom med tåget stod där och väntade en liten stund, ja ni sen blev det statoil Zakke var törstig så vi köpte dricka till henne menar mitt barn får ju ite gå runt och vara törstig heller!;)

Efter där ja så drog vi vidare till Mc Donalds åt käka lita  satt där och snackade ett litet tag med innan vi rullade hem mot viby.

Så ja sen stod vi utanför och snackade här lite Martin såg en liten mus som Zakke sprang efter lite:P Och ja det skumma var när vi hade sett musen 1 min innan vi såg den så snackade vi om möss så usch!!

men men Ja Zakke sjöng lite med hon sjunger sjukt fint ska fan spela in henne någon dag så ska ni få höra det:)

Men ja och nu sitter jag här...!<3

Imon så kommer Sebastian hem från spanien:) YEY!!!!

han har varit där en vecka nu och vet att han har saknat oss menar ja vem saknar inte ossXDhaha

men ska nog träffas alla imon jag ska snacka med han och när jag frågar säger han inte  nej det vet jag;)

Hehe men ne nu ska jag ta och försöka sova lite är inte trött men behöver sova tycker jag så jag orkar upp imon:)


Men nås på mobilen om det är nått puss<33

Av Anna Gandsjö - 17 oktober 2010 15:24

Hejjsan!!


Ja inatt fick jag äntligen en hel natts sömn:D yey haha

Annars har det inte hänt så mycket mamma danniel apple kim och svante har varit och hämtat ved..

ja det jag har gjort idag är inte mycket halsen bråkar fortfarande men duschade i alla fall innan sjukt härligt..



Haha ja ni tänker nog vad är det för rubrik hon har?? Fjortisdunk??

Jo det ska jag berätta satte på en skiva innan och det visade sig vara typ fjortisdunk på denXD haha vist vissa låtar där på lyssnar jag på och tycker om men den säger bara FJORTISXD haha nej  nu ska jag vara snäll eller inte;P


Ja en sak till jag har ju lovat på min andra blogg att jag ska skriva om resan i thailand och ja när jag har fått ner allt i boken så kommer det upp här på denna bloggen då och inte på annagandsjo.blogg.se. Vet inte redigt när det tar ju lite tid vist har snart gått ett år men det ska ju stå snyggt i boken med så:)


Men ja ni får allt ta och ha det så bra så länge;) nås på mobilen om det är nått:)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards