m-issg

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Anna Gandsjö - 20 oktober 2010 13:14

Denna natten har varit ett rent helvete för mig asså!!

Hade sådan fruktansvärd huvudvärk igårkväll och fick ju lägga mig med den eftersom vi inte hade några huvudpiller..

Kunde inte somna heller eller rättare sagt kunde inte vara stilla kollade på klockan hela tiden med men sov typ 30 min ett tag för vaknade vid halv två, gick på toa då och lite så sen skulle jag gå och lägga mig igen men gick inte att varken ligga eller sitta gjorde på fruktansvärt ont..!

Så tog mina filtar om mig och gick runt lite i huset här sen satte jag mig lite i soffan och ja efter ett tag så somnade jag vaknade någon gång i morse av mamma och dom i köket och att det var tänt och då gick jag in på rummet och la mig..

Haft huvudvärk hela dagen men nu så är det bättre.

Precis fått massage med:) Fot/ben massage huvud massage och så masserade hon ryggen med och ja sjukt skönt måste jag säga ÄLSKAR DET!!

Och ja sen ikväll ska jag träffa Zakke och Sebastian så får se vad vi hittar på men nått skoj blir det väll:P haha

Men nej nu ska jag dricka mitt te Apple sa till mig att jag måste göra..

Nås på mobilen om det är nått...<3<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards