m-issg

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Anna Gandsjö - 28 oktober 2010 18:34

hejjsan!


 Vad har ni alla gjort idag då??

Jag har inte gjort så jätte mycket la mig i gårkväll med huvudvärk och vaknade imorse med en värre huvudvärk så jag gick bara upp tog min tablett och en banan sen gick jag  för att kolla lite tv på rummet igen och ja jag somnade vaknade lite då och då men somnade om lika snabbt igen så vaknade redigt vid 1 tiden typ.. 

Vet inte redigt vad det är har varit så trött i två dagar nu men det går väll över det med...

Imon ska jag fixa en del saker jag ska ringa till telenor och höra med dom för har fått två räkningar samma månad vilket jag inte ska ha, ska ringa putte imon kväll och boka ny tid till tatton och ska fylla i papper och lite så.. Sen ska vi ha Cazandra i helgen med men en sak som är bra ska inte jobba denna helgen:D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards