m-issg

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Anna Gandsjö - 25 oktober 2010 15:50

Hejjsan alla läsare!


Vad gör ni alla idag då??

Idag har jag inte gjort så mycket suttit mesta dagen och tagit ner musik till Jessica håller fortfarande på med det så ska skicka över alla låtar till henne ikväll, så nu sitter jag här och döper alla låtar sammtidigt som dom bara rullar in på datorn..

Satt och funderade innan på lite det här med bloggarna skrev ju i första inlägget att jag fortfarande kommer skriva på den andra bloggen (vilket jag fortfarande gör) men skriver ju lite mer på denna än vad jag gör på den andra:P så skulle det ju itne vara men nu är det så och det får va så men tänker inte ta bort den andra den ska finnas kvar helt klart!!

En sak till och det är fan var jag älskar folk som kommenterar anonymt på olika sidor man har det är ju bara ett tecken på att som är så sjukt avundsjuka!! HAHA kan inget annat än att skratta åt det faktisgt!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards