m-issg

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Anna Gandsjö - 22 oktober 2010 13:05

Hejjsan!!


Ja vad har jag för planer till helgen då?

Jo till och börja med idag så åkte jag, apple och daniel in till stan för att hämta cazandra som ska vara hos oss i helgen gick även in på systemet för att handla till pappa.

Annars idag händer det inte så jätte mycket kan jag tro cazandra springer runt här och leker nu och snacka ja allt hon är så go hon:)

Men ikväll blir det vara hemma och ta det lugnt inte ut eller nått bara stanna hemma.

Imon då blir det jobb yey, ska jobba ca fyra timmar eller ja kan bli mer kan bli mindre vet inte hur många baljer vi får men...

Sen är det bara hem och duscha och busa som bara den med fisen:)

Ska kanske träffa Zakke, Sebbe och Martin får se men annars blir det bara en lugn dag imon med kan jag säga:P hehe

Och ja söndag vad händer då?

Inte så mycket vad jag vet nu blir en lugn dag där med cazandra ska åka hem på söndag med sen får man se..



Har fixat nu så jag får hem en kopia på min anställningsbevis och så jag får kopier på mitt slutbetyg från 9:an men ska se om mamma vill hämta det på måndag på mjällby skola för dom får inte skicka sånt på posten så får snacka med mamma men det ska nog gå bra.. (får jag hoppas)



Men men vad händer hos er i helgen då?? 

Ska ni hitta på nått roligt??

Ne nu ska jag gå och busa lite;P 

Nås på mobilen om det är nått puss<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards