m-issg

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Anna Gandsjö - 8 januari 2012 21:26

Tjo!


Gisses vad konstigt det känns att helt plötsligt skriva 2012 men jaja man vänjer sig väl:D

Hur är det med er alla då?

Med mig är det helt super ja underbart nästan det fattas kanske något men vem vet vad det är, ni kanske vet? eller nej det tror jag ju itne direkt!HAHA usch lite smått trött ja


Egentligen så tänkte jag inte slriva så mycket, för eftersom folk har frågat mig om dom senaste filmerna jag köpte vilka det var och sånt och dom vill gärna se bilder på det jag fick i julklapp så kommer dom bilderna här:) Bättre sent än andrig ellerhur!:D Det kommer även lite bilder från helgen med Ninni och familjenXD



Vi börjar med bilderna från vad jag fick i julklapp..:)


         


Jag fick mina glögg muggar 12 stycken och 2 skålar till som jag hade önskat mig, Dricksglas även om jag redan har det och många så är det alltid bra att ha:) Jag fick även vin glas i 4pack som jag ville ha ska bara köpa ett paket till:) Fick ett kakfat stekjärn och en stavmixer med det är såna bra saker som man alltid behöver så:)


Nu tar vi bilderna från filmerna som jag köpt:)


            


Här är dom 7 filmerna som jag köpt även två böcker som jag fått av malin och min nya fina kalender:)


Filmerna heter The Weddingplanner, Hemma bäst, Brudens bäste man, Hopplös och hatad av alla, Heart breaker, Speaking of sex och Bridget jones dagbok. Böckerna När livet stannar och Vår lilla hemlighet.


Nu tar vi bilderna från helgen och vi börjar med dom som är tagna under dagen


           


Dessa bilderna är under dagen när vi busar med Cazandra och sedan cpar liteXD


Nu kvällsbilderna


         Roligt som fan hade vi på kvällen ch det måste vi göra om tycker jag i alla fall<3<3



Nej nu ger jag upp ska vara lite social mot mina vänner som sitter på msn och väntar på mig:) Puss på er alla<3    


Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards