m-issg

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Anna Gandsjö - 30 januari 2012 20:17

Hej!


Ja som sagt nu är snart denna månaden slut och vu beger oss in i en ny.

Har varit en lugn dag för mig idag vaknade innan idg av att telen ringde upp fort som fan men hann tyvärr itne svara såXD haha inte alltid man hinner det så..


Asså det finns så mycket onödigt folk här på denna planeten och att dom orkar hålla på som dom gör och inte tål att man har en diskussion och som itne tål att andra har sina åsikter det är fan sjukt.. usch nej nu till något roligare



Men som vad egentligen?:P


Har egenltigen inget att skriva om just nu men känne att jag ändå vill skrivaXD

Fick papper idag om yttligare två möten ett den 1 och ett den  13 feb så får se vad det leder till hoppas på det bästa så håll tummarna åt mig alla:)


Inte länge kvar nu heller sen fyller mitt älsakde sysonbarn Wilgot 5 år:)


Sööt unge<3


Men nej nu drar jag ni når mig på mobilen:) 

Av Anna Gandsjö - 30 januari 2012 17:30

Tjäna!


Hur är läget idag?

Här är det super:)

Ja då har vi fått in lite nya bilder på några godinar och dom kommer här:)



Tänkte börja med att bjuda på en bild på denna söta lilla krabaten som heter Molle:)

 


Här kommer två vackra bilder på Nova som verkar vara ett redigt sharmtroll;) 

   


Och så har vi ju kompisen Zoe;) trivs nog mycket bra på trappan:D

 


Gaia här i det fina höstvädret:)

 



Vi börjar med denna godingen Daddy han ligger så vackert på bilden:)

 


Och här är Daddys kompis Charlie bara 8 veckor gammal menar hur sööt får man lov att bli????;O

  


Dessa bilderna bjuder jag på idag:)

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards