m-issg

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Anna Gandsjö - 19 januari 2012 12:16

Hej mina kära vänner!


Hur är det med er idag då??

Här är det super varit på möte idag och det gick väldigt bra tycker jag:)

Fick in dom ppperna som skulle in, fick även hem lite ndra papper som jag skulle fylla i och sånt och väntar även på att få hem fler lappar som ska fyllas i sen ska man in och lämna alla lappar.. Mycket papper hit och dit usch säger jag bara men det äv väl så ibörjan det lugnar nog ner sig får man hoppas:P


Från det ena till det andra...

sitter och funderar lite, jag ska ju inskaffa mig en promenadband ( som vissa tydligen har emot ) MEN jag skaffa det inte för att slippa komma ut och gå jag tycker om att vra ute och gå de är inte de utan, dgar det böåser som fan eller det ösregnar då är det itne sådär jätte roligt att gå ute och då är det bra med ett promenad band!:D


Men nu är det såhär vilken v dess atvå ska jag ha?   

Denna som är: Avancerad löpbana som är perfekt redskap för de som vill träna löpstegen även under vintern. 2 hästkrafters motor med justerbar hstighet 0-12 km/h

PRIS:2995kr


Detta löpbandet går även att fälla ihop så är det inte ivägen om man tex har folk eller så.  Finns även två mugghållare perfekt för din vattenflaska.


Eller denna?

 

Ett promenad band för dig som vill träna hemma på ett lätt och smidigt sätt. Det går att välja mellan 8 olika hastigheter  max hastighet på detta bandet är 8 km/h

PRIS: 1495 kr


detta bandet går också att fälla ihop och ställa undan om det skulle behöva.


Nå nu vill jag ha lite hjälp här vilket ska man välja det dyra som går lite snabbare eller det lite billigare bandet som dock går lite saktare? 

Vad tycker ni?

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards