m-issg

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Anna Gandsjö - 12 januari 2012 16:01

Tjosan alla!

Jag passar på att skriva idag om jag inte överlever

morgondagen då det är fredagen den 13:O 


btw jag fick papperna igår som jg har väntat på, så idag

blev det ringa några samtal och lite så sen blir det in till

stan imon och fixa med mer papper och sedan avsluta med

möte den 19, så nu får vi se hur detta går.



Det finns rätt mycket som händer i mitt liv just nu eller ja

händer och händer som kommer hända om mn säger de så, töjde

örat på Elin hör om dagen och nu har jag lovat henne att jag

också ska gör det dock bara en liten men det ska göras, jag

ska inskaffa mig ett promenadband och jag ska pierca tungan

även fixa det här som har med alla papper att göra, så det

blir ju en bra början på år 2012:D haha


Vad ska ni alla annars göra idag?

Själv sitter jag här och väntar på Ninni vi ska ha en liten

film och mys kväll<3 


Men mest av allt så finns det ju en person som man

mer än gärna hade velat umgås med just nu nämner inga

namn men personen kommer säkerligen läsa detta så;)


Ne nu har jag itne tid mer ni når mig på mobilen<3



Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards