m-issg

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Anna Gandsjö - 11 januari 2012 22:07

Tjäna!


Hejjsan alla vänner du är de tmed er idag?

Prata med en nära vän idag där det börjar kännas väldigt skummt mellan oss men vi får väl se hur det blir om det blir bättre mellan oss när vi båda har kommit till rätta med våra liv kärlek med mera.

Det känns lite konstigt då vi har varit vänner i 12 års tid snart, men jag hoppas verkligen på att det kommer bli bättre mellan oss igen för jag var ifrån dig i 8 år och det vill jag inte gå igenom igen. Med tanke på att jag hade dig i huvet under alla dom åren. Och ja Zakke det är dig jag menar men jag vet att detta kommer bli bra igen vi båda måste nog bara komma till rätta med våra liv lite känns det som.

Men vi har varit vänner i 12 års tid och jag älskar dig som bara den du är en av dom bästa vänner mn kan önska sig, trots att vi var ifrån varandra i 8 års tid så märktes det inte den dagen du och en annan kom hem till mig för lite mer än ett år sen. Vi var lika goda vänner för det, fortfarande bästa vänner och kommer alltid att vara vänner hoppas jag. Jag fick reda på att jag skulle flytta och jag letade upp dig på facebook men jag hittade inte dig utan  din bror vilket senare ledde mig vidare till dig och din syster vi fick tontakten igen och jag ångrar verkligen itne att jag tog upp kontakten igen det är nog nått av det bästa ja någonsin har gjort. Hade jag inte gjort det så hade vi nog inte träffats än idag..

Zakke du är verkligen en av dom bästa vänner som finns är sjukt glad över att jag har dig!!<3

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards