m-issg

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Anna Gandsjö - 25 januari 2012 19:58

Här koller nu bilderna på kläderna..

Linnet på bilden är de blåa och har även ett svart


         

Av Anna Gandsjö - 25 januari 2012 18:30

Tjäna va!


Hejjsan alla hur är det med er idag?

Med mig är det bra lite smått trött bara men det får man vara när man har gått en hel dag på stan och bara har sovit tre timmar inatt:P haha japp så är det:)


Nu är €mmmas födelsedagspresent inhandlad, sen fick jag för mig jag skulle köpa ett par röda byxor så de fick bli ett par såna  två nya linnen och en fin t-tröja super fint och detta ska jag ha på lördag hade jag tänkt mig kommer bli super. Köpte mig faktiskt en egen töjning med då den jag ahr nu är ElinsXD Så jag har köpt en egen nu med leopardmönster super sööt:)

Det kommer bilder senare på kläderna och de.


Nej om man skulle ta och förbereda sig mentalt för imorgon:P


Av Anna Gandsjö - 25 januari 2012 00:48

Tjo alla!


dgen med stord D närmar sig och snacka om man är taggad nu ska jag våga eller inte det är frågan men vad fan det är klart!!:D det är bestämt och tid är bokad så det är väl klart att det ska göras nu..


Hur har er dag varit annars då?

Min har varit bra vaknade vid 2 idag helt utvilad men det var väldigt skönt:)

Har planerat lite med Emma och elina idag om lördag då Emma fyller år på torsdag så sk vi hitta på nått på lördag och den dagen kommer bli super!:D 

Först så ska jag jobba sen efter det så kommer vi bli ett gäng som ska ut och äta på La cucina och sedan där efter så ska vi iväg och bowla detta kommer bli super det känner jag på mig.


Emma hade även som förslag att vi skulle dra på bio på fredagen jag och hon så det ska vi och efter det så ska vi ut lite hade vi tänkt kommer bli toppen de med:)




Vad ska man köpa till Emma då?

Fast det behöver jag ju inte fråga  då jag nästan är helt säker på det:P


Vad gör ni ll just nu då?

Jag, ja jag sitter i sängen och lyssnar på musik och kollar runt lite på nätet funderar lite på allt och alla love life med mera..

Varför ska det här med kärleken vra så svårt och jobbigt ibland? Extremt jobbigt kan det fan vara... ILLA!


Ska in till stan på torsdag med eller ja det skulle ja gju ändå i vilket fall som..

Men ska in och lämna lite papper även köpa en ny och egen töjning till örat då jag har Elins just nu:P hehe

ska köpa en med leopardmönster kommer bli super fint:)




Ja nu undrar ni säkert om bilden men det är såhär att jag har funderat på att lägga super många slingor i mitt hår så det nästn ser blont ut vad tror ni om det??:D

Mn vet ju egentligen aldrig från det att man har testat men vad fan  det finns annars alltid färg i ffären om det skulle gå helt åt skogen:P


Jag ska även denna månaden inhandla mig ett par röda jeans vilket jag har velat ha läääääääänge nu så blir att köpa ett par såna snart.


Från det ena till det andra Daisy har snott mitt täcke men vilken tur att mn har två täcken i sängen då ;D Hehe hon är så sööt den underbara hunden så det är hemskt.


Nej man kasnke snart ska krypa ner under täcket och försök vända tillbaka på dygnet eller vad säger ni?:P Fast så länge man går hemma är det skit samma egentligen men det känns ju ändå skönt att kunna läggaa sig i tid ibland tycker jag, att kunna somna redan vid 8 tiden på kvällen skulle vara helt underbart  och bara få sova ut det får vi nog fan ta och prova någon gång någon som vill hänga på?XD haha


Nej nu sk jag ta och tacka för mig ni kan nu nå mig på mobilen puss på er alla:D<3


 






Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards