m-issg

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Anna Gandsjö - 18 januari 2012 18:47

Tjo alla!


Hur är läget med er alla idag?

Hos mig är det väl, ja jo det är nog rätt bra sitter mest och funderar bara på livet och så.

Ska på möte imon och jag hoppas verkligen att detta går igenom nu för detta är vad jag vill och har velat LÄNGE ska ni veta. 

Jag kommer dock inte berätta just nu vad det handlar om utan det får ni vet så småning om om det nu går igenom men vi får hoppas håll tummarna alla!:D


Men som sagt just nu gör jag inte så mycket egentligen skriver här och lyssnar på en underbar låt, jag har blivit helt förälskad i den<3


Amaranthe- Amranthine

Super bra älsakr den!

denna låten får mig faktisgt att tänka en massa nått så in i, tänka på llt runt omkring livet med mera.


Men usch på ett sätt så känner jag mig allmänt deppad just nu varför vet jag inte men detta måste jag fundera på varför det är så just nu så jag säger byebye puss

Av Anna Gandsjö - 18 januari 2012 00:15

Tjo!


Precis hemkommen varit och umgåtts med Emma lite var inne i stan eller ja ute på långebro innan med, hon skulle till godis huset så blev att vi drog dit. Sen väl hemma så blev det sitta och tilla på filmen 2012 inte för att jag tror att det kommer hända alls som dom säger...




Och åter igen så säger jag att alla har rätt till sina åsikter mina åsikter finns i mina blogginlägg som ni märker. Och har ni nått emot de jag säger så låt för fan bli att kommentera och vill ni nu tvinget kommentera nått så kan ni ju lik gärna säga vem ni är!  För annars tyder det ju bara på att ni är ett gäng fega jävlar som inte vågar stå för det ni säger!! HAHA

Mina åsikter är mina och dom står jag fan för med jag skiter fullkommligt i vad folk tycker om det jag säger med mera det är fortfarande mina ÅSIKTER! Fega jävlar!


Nej nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Bring it on, sen blir det sova ska upp imon och fix lite saker! puss på er my lovers!<3

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards