m-issg

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Anna Gandsjö - 17 januari 2012 12:38

Tjo alla!


Läste precis en kommentar om ett inlägg som jag gjort

och som den rubriken löd: Hata mig gör ni det jag bryr

mig  inte men det är vad jag tycker. Jag sa inte att jag

äslakr personen för det den har gjort det sa jag aldrig

MEN jag kan fortfaraande sammtidigt inte hata personen!!!

Så kom ni med era spydiga kommentarer till mig jg bryr

mig inte ett skit om det men eftersom du /ni kommenterar

det anonymt så tyder det på att du/ni är ett par fega

jävlar som itne vågar stå för vem ni är!!



Nog om det nu, livet gå vidare trots all skit som händer.

Vad har ni alla för er idag då?

Min dag består nog mest av att ta det lugnt och lite så,

jag har itne så mycket in planerat alls idag blir väl att

bädda sängen snart och klä på sig om jag orkar:P

HAHA jo det är väl klart! 


Får se kanske ta Daisy på en runda idag om hon

vill gå ut med dockXD

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards