m-issg

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Anna Gandsjö - 20 januari 2012 23:24

Hallojs!


Tjo vad har ni alla hittat på idag då?


Min dag har väl varit rätt bra lite små tråkig men men det är sånt man får leva med iblan bara:P

Jag ska  försöka få mamma och pappa att åka in på rusta på fredag och köpa promenadbandet till mig eller ja jag köper ju det själv:D Så snart kommer det bli en ny start på mitt liv ska försöka förändra på rätt mycket har jag bestämt mig för.

Detta vill jag:

Gå ner lite i vikt med hjälp av att gå ut långa promenader med hunden men även med hjälp av promenadbandet.

Bara äta skräp de vill säga chips, godis, läsk allt sånt bara på helgerna helt enkelt bli lite nyttigare.

försöka äta mer sallad och grönsaker.


Kommer även bli ändringar på utseendet ska göra håret ljust, kommer till lite fler saker vilket en av dom får ni veta nästa vecka finns dom som redan vet det men ni andra:) Så läs här på torsdag kväll nästa vecka!:)

Ska även försöka ha smink lite oftare ( har ju inte det så ofta nu mer:( )

Så nya livet börjar nog snart får vi hoppas:)



Har en annan sak jag måste få skriva av mig från som gör mig så irriterad!

Och det är att så fort mn säger nått om det så är hemma eller det är vi datorn så är det alltid fel från någon håll man får aldrig ha sina åsikter om nått utan det ska alltid vara på deras vis, detta kan irritera mig nått så in i. Låt förhelvete folk ha sina åsikter om saker och ting det är väl inte ert problem!


Nej var bara tvungen att skriva aav mig lite om det...

ja ibland är det bara så.

Vad har jag mer gjort idag då?

Jo jag rensade min garderob innan slängde det som var för litet och som jag inte tyckte om längre eller ja slängde och slängde mamma får titta på de och se om där är nått hon vill ha:P

 


Såhär såg det ut i min säng i förmiddags och just nu ligger här bara en katt och lite papperXD HAHA

Känns som att alla mina kläder försvann när jag hade sorterat och vikit ihop allt men det är väl så det ska vara.


Från det ena till det andra Cazandra och Linus var här innan och då berättade Cazandra en sak för mig som verkligen satte sig i hjärtat på mig och det var att hon hade gråtit efter mig innan idag hur gulligt är inte det då?!?:D Min älskade lilla flicka vi kom även på att hon är fasters flicka mer än allt annat!

Men så det blev lite bus och så med henne sen middag som bestod av pommes och fläskfilé vilket var jätte gott!:) Även lite mer bus där efter.


men nej det blir väl att krypa ner under täcket nu snart får ju följa med mamma och köpa lister imorogn för det lär hon nog inte klara ut själv då det ska mätas och grejasXD Fast ändå jag och mamma med mätning hummmmm detta kommer bli intressant hur de slutan, pappa lär ha hunnit tapetsera klart innan vi är hemma igenXD

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards