m-issg

Direktlänk till inlägg 14 januari 2012

2012-01-14 Hata mig?!? Gör ni det om ni vill! Jag bryr mig inte

Av Anna Gandsjö - 14 januari 2012 14:15

Tjo!


Jag vet att många säkert kommer hata detta men men det

är smällar man får ta när man ligger på topp.

Runt om i blekinge så har det varit ca 7 våldtäckter

det är en person jag känner och som jag också var påväg

att träffa för ett tag sen, det känns lite konstigt att skriva om det.

Jag vet att sjukt många hatar denna personen och kommer säkert

att hata mig med men det bryr jag mig inte om!

För innerst inne så är detta en sjukt snäll och trevlig människa.

Vist jag tycket inte det han har gjort men tror dock inte

heller att det är nått han bara fått för sig att göra.

Vist känner man med dom som fallit offer för jag kunde

ha varit ett av dom, så jag är glad att jag inte träffade dig just då.

Jag tycker inteom de du gjort men jag kan sammtidigt

inte hata dig som alla andra gör det går bara inte!

Jag trodde inte dessa ryckten först men det visade sig att

allt jag hört var sant. Men som sagt är glad att jag itne träffade

dig för jag kunde som sagt varit ett av dina offer..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Gandsjö - 6 februari 2015 09:02

Har skapat en ny blogg där ni nu kan följa mig min graviditet och min familj ADRESSEN TILL NYA BLOGGEN KOMMER HÄR:)   http://nouw.com/gandsjo välkommna:)                    ...

Av Anna Gandsjö - 6 februari 2015 01:12


Hej och hå vad tiden den går fort ut. Är redan i 6 månaden känns som att det va igår man fick redan på att man var gravid. Har gått mer än halva tiden nu och någon dag till så börjar det synas ordentligt:) bebisen är väldigt sprallig i alla fall oc...

Av Anna Gandsjö - 1 januari 2015 10:50


Gott nytt år på er alla!:) Jaha då har vi avslutat år 2014 och påbörjat år 2015 vilket jag hoppas kommer bli ett underbart år, där kommer hända lite saker i alla fall jag och min älskade sambo väntar en lite knatte som kommer den 15/16 juni så det ...

Av Anna Gandsjö - 9 december 2014 11:11

Hej hej var ett tag sen nu. Senast jag skrev här var på min födelsedag vilket var den 25 september. Och tro det eller ej men det har hänt mycket sen dess. Julen närmar sig med stora steg känns som att det blir rätt stressigt igår men det löser vi:) ...

Av Anna Gandsjö - 25 september 2014 15:53


Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är inte vanlig dag för det är min 23 års dag hurra hurra hurra????? ...

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards