m-issg

Direktlänk till inlägg 15 januari 2012

2012-01-15

Av Anna Gandsjö - 15 januari 2012 17:09

Hej!


Hur är läget med er alla idag då?

Med min är det bra idag vaknade upp vid halv 12 ungefär, jag mådde inte alls bra igår.

Jga jobbade först igår hade det skojsigt på jobbet sen hem äta lite och sånt plockade ner alla mina julsaker och bytte gardiner på rummet blev jätte fint ska även byta säng kläder ikväll tänkte jag så det blir rent, fint och mysigt vilket det ska vara:)

Efter de att jag tog ner ljusstken från fönstret så såg det så tomt ut där så jag satte en tjusug lmpa där som nu lyser rött:P Dock skulle det itne vara någon röd lampa utan en vanlig vit, men nu är det såhär att den vita jag skulle ha till den lampan satt i min rislampa, så hade jag två andraa lampor som jag då skulle sätta i rislampan eller ja en av dom i alla fall, men när jag skulle sätta i den vita lampan till den i fönstret så ja den råkade åka i golvet så den gick sänder, fick bli en röd där istället men vdet blev lika bra för det tycker jag;D


men men vad gör ni alla idag allars då?


Jag själv sitter och funderar lite smått, eller ja jag har funderat på mycket på det är med att pierca tungan men jag har tänkt lite nu att jag ska nog ta och pierca mig i underläppen först med tanke på att jag är så pass rädd för nålar så är det bättre med läppen först och ta tungan senare har ajg kommit fram till och så blir det med:)

ska ju även inskffa mig det här promenadbandet men det kommer senare:) Hehe

Annars just nu sitter jag och håller på att töja örat.


Men annars nu sitter jag mest och lyssnar på musik har nästan precis kollat på ett program om en tjej som hade världens största brsöt asså för fan det är ju äcklande! Det måste ju vara så sjukt tungt att gå och bära på dom menar även jag som har ja inte så stora men jag ahar stora bröst tycker ju själv att mina är tunga ibland, men vad fan hennes hon har satt in 5.5 liters inlägg usch säger jag bara!


Jaja men jag lägger inte bilder ikväll på fönstret och de ni når mig på mobilen PUSS<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Gandsjö - 6 februari 2015 09:02

Har skapat en ny blogg där ni nu kan följa mig min graviditet och min familj ADRESSEN TILL NYA BLOGGEN KOMMER HÄR:)   http://nouw.com/gandsjo välkommna:)                    ...

Av Anna Gandsjö - 6 februari 2015 01:12


Hej och hå vad tiden den går fort ut. Är redan i 6 månaden känns som att det va igår man fick redan på att man var gravid. Har gått mer än halva tiden nu och någon dag till så börjar det synas ordentligt:) bebisen är väldigt sprallig i alla fall oc...

Av Anna Gandsjö - 1 januari 2015 10:50


Gott nytt år på er alla!:) Jaha då har vi avslutat år 2014 och påbörjat år 2015 vilket jag hoppas kommer bli ett underbart år, där kommer hända lite saker i alla fall jag och min älskade sambo väntar en lite knatte som kommer den 15/16 juni så det ...

Av Anna Gandsjö - 9 december 2014 11:11

Hej hej var ett tag sen nu. Senast jag skrev här var på min födelsedag vilket var den 25 september. Och tro det eller ej men det har hänt mycket sen dess. Julen närmar sig med stora steg känns som att det blir rätt stressigt igår men det löser vi:) ...

Av Anna Gandsjö - 25 september 2014 15:53


Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är inte vanlig dag för det är min 23 års dag hurra hurra hurra????? ...

Presentation


Hejjsan och välkommen till en av mina bloggar hoppas ni kommer ha det trevligt här:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards